سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]

بیایید پاک شویم(ترک خودارضایی)

 
 
ترک خودارضایی(دوشنبه 87 فروردین 5 ساعت 12:13 عصر )

کلام اول:

سلام به همه شما دوستان عزیزم:

می خوام خیلی خودمونی بگم همونطور که از عنوان وبلاگم پیداست قصد دارم با هم و به طور جمعی یکی از مشکلات جوانان کشورمان یعنی خودارضایی را حل کنیم(البته با کمک خودتون اونم در حد توانمون که بستگی به یاری شما داره)

با توجه به مقالات زیادی که در زمینه خود ارضایی مطالعه کردم به طور قطع  90درصد افراد حداقل یکبار خودارضایی رو تجربه کردند.

نمیدونم شمایی که الان داری این پست رو میخوانی (چه پسر چه دختر) تا به حال ای عمل کثیف رو انجام دادی یا نه؟ اگه تا حالا انجام ندادی خدا رو شکر کن و هرگز به سمت این عمل پا نگذار چون بیرون اومدن ازش خیلی سخته(ولی ممکنه)و این جمله رو هم از من داشته باشید-راهی رو که می روید هرگز به همون شکل که رفتی نمیتونی برگردی.برای مثال اگر خیلی راحت برای بار اول خودارضایی کردی و به این عمل قبیح معتاد شدی به همون راحتی نمینونی ترکش کنی.

واگر تا حالا خودارضایی کردی چه بهش معتاد شدی یا نه. اگه میخواهی ترکش کنی بسم الله با هم شروع میکنیم منم مثه خودتونم

از تمام عزیزانی که می خواهند ترک کنند خواهش می کنم در بخش نظرات این پست به من بگن تا بدونم با چند نفر می خواهیم شروع کنیم .

از عزیزانی هم که مطلب یا تجربه ای دارند که میتونه به بقیه کمک کنه خواهش می کنم برام بفرستن تا با اسمه خودشون بزارم.

و در آخر هدفم از ایجاد این وبلاگ اینه که به نظرم کارهای گروهی و با کمک هم نتایج فوق العادهای داری و این رو هم بدونین اگه با هم شروع کنیم و تا آخرش با هم باشیم حتما موفق میشیم چون ترک خودارضایی یه جو غیرت می خواد و یه خروار اراده. ان شا الله در پست هاب بعدی مطالبی می گذارم که حتما به دردتون می خوره

اینم ایمیله منه در خدمتم

gonahkar_tanha@yahoo.com

منتظر حضور سبزتون هستم.

                                                  علی یارتون خداحافظ


» تصمیم گرفتم پاک شوم
»» نظرات دیگران ( نظر)

 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 7973  بازدید


» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «